Friday, January 20, 2012

Chubby cheeks grow with love

Assalamualaikum semua,


Sedar tak sedar hari ni dah masuk hari ke-4 I balik ke Wollongong. I felt very awkward at first and everything seems not to fall into the right place. It took me some time to get back to the old routine. I found it very hard to get out from my house and go to uni, and it is even harder to sit down at my workplace and start working.


I also missed the time when I can walk energetically to uni EVERYDAY. Sekarang ni cuaca panas sikit buat I malas nak menapak. Silap hari bulan cuaca macam ni boleh buat I tukar warna jadi dayang senandung. So I terpaksa tukar routine lah rasanya lepas ni. Pergi uni naik bas, balik uni jalan kaki. 


You know what, balik Malaysia baru-baru ni I dah kumpul extra lemak sebanyak 2kg. Seriously I boleh rasa pipi kembang semangkuk, perut kembang sebesen. Ingatkan balik sini boleh control makan. Tapi harapan aje lah. Makin sehatttt ade laaaa. Aimy punya pasal la ni sape suruh masak sedap-sedap!! Aiyooo. Dear fatss, please go away from me fast!! Rasa berat sangat dah ni.huhu.


Me and my sister, Fatin.
Ada hati ni nak camwhore tak sedar diri ada sugar bun 2 bijik.


Me and my forever bestie, Emy.
Yang ni obvious pipi dah terkeluar dari landasan tudung.
Nangessss.. T____T


Having chubby cheeks in your childhood is quite a delight. Cute gila hokayy tengok budak-budak pipi tembam rasa nak cubit-cubit, rasa nak gigit-gigit. But when you are in your twenties or thirties,  you might want to think twice. Hellooooo?? Who wants chubby cheeks in their photos?? Me no likey but I already got one. Aaaaaa!! Tensi tensi!! Kunyah bubble gum boleh kuruskan pipi tak ehhh??


2 comments:

aimy said...

saya masak takder sedap mana eh.. awak tu mmg kuat makan.. jap2 minum ptg lah... aiskrim lah... junk food lah...:P

amirah said...

aimy:

Iyeee.. saya suka makan.huhuhu.. Macam mana ni.. Jom lah tolong saya diet.. huhu..