Tuesday, June 11, 2013

When I Was Your Man

Hai everyone!


Today I just want to share a song that I have been loving for quite some time.
Rasanya kalau korang selalu dengar radio memang familiar dengan lagu ni
"When I Was Your Man" by Bruno Mars


Mula-mula dengar I rasa macam biasa je
Tapi lepas I dengar live masa dekat Hard Rock Cafe Malacca
I think I started to fall in love with this song since then


The melody, the lyrics and the instruments used to play this song
Hmm, they made such a harmony combination
And it touches deeply into my heart
Sejak dari hari tu, I tak pernah jemu-jemu dengar lagu ni


And now bila Boyce Avenue buat cover untuk lagu ni
And they also featured the group Fifth Harmony to sing along
I think I fall for this song all over again for like the millionth time


So, take some time to listen to this interesting piece (at least to my ears)
And kalau ada masa tengok jugak lirik dia..
I think this will make you appreciate your partner more.




Okay, I hope you enjoy listening to this song
And kalau ada yang terkena dekat diri sendiri tu
Why not if we look back and think.
And do the the things that we should do, before its too late okay?


So, till I see you again next time.
Tata. :)


4 comments:

Anonymous said...

Miya,have u listened to the reply" when u were my man"- girl version? Best gak.

amirah said...

Yesss babe. I love the reply too. Touching gila lagu ni kan? kan?

Anyway, thanks for dropping by!! Ticer English mai melawat saya takotnyaaaaa!! Ohh My Englishhh!!

Pardon my bahasa yang berteraboq ikot suka, naa ticer naa??

hahahaha. :D

Anonymous said...

Yala hg senyap ja lam fb,tba2 muncul blk tgk ada blog. Aku mmg suka baca blog,tp xreti nk tulis...hahaha...hello pardon ur English? Xpayahla miya, nyampah aku. Hg mata dah biru dari aku dah. Haha.

amirah said...

Dayah:

Weh, kalo hang tulih blog aku rasa boleh masuk kategory blog paling lawak sedunia. Kompem pecah perut punya cerita. hehe.

Give it a try la babe. Nak tau jugak story mory kisah hang jumpa che abang kacak itu. hihihi. :p :p :p