Thursday, September 2, 2010

Cheer me up

Dear diary,

I feel like my day is so gloomy today. Cheerless. Dull. Why? I have no idea why. I'm suppose to be very happy as the day that I have been waiting is coming in less than 48hours. Yes, I'm all excited but why am I feeling like this. I wonder. Because of the fever I bet. Hmm, a fever is actually a sign that my body is fighting an infection. Sighs.

There are plenty of things I need to do in my list before I leave. Malam ni kena re-pack beg. Dah overweight.hehe. Kalau tak sumbat beg penuh penuh memang tak sah kan. Kalau boleh segala benda nak angkut bawak balik. Tapi, sekarang I tak larat sgt nak buat apa pun. Get well soon okay Amirah. Demam demam ni macam mana nak tarik beg berat berat. Kuat semangat sikit. Makan ubat. Ikut cakap dokter walaupun awak tak suka dokter. Make sure by Saturday bole loncat loncat dengan gembiranya tau. Dear fever, you go away. Okay? :(

I felt so cold until I didn't even realize that my temperature is rising.

Tadi jumpa K.Fai beraya siap siap sebelum balik. Tiba tiba rasa sayu pulak. Tahun lepas kitorang beraya sama sama kat sini. Raya tahun ni pulak I balik. Ada kemungkinan raya tahun depan I tak balik. Ceh, cakap je. Nanti tiba tiba hilang.hehe. Tapi setakat ni plan tak balik dah la tahun depan. So, this might be my last hari raya at home. So, cheer up!!=))

p/s: I think the rainy and gloomy weather contributes to the unstability of my mood. Hmm, the best thing one can do when it's raining is to let it rain. True isn't it?

2 comments:

myakii said...

welcome back home.... mkn ubat tu..jgn skip plak... pstu kena bnyk brehat ok....nnt mcm na nk raya klo asik demam je...ok???

amirah said...

baiklah!!thanks for the concern..=))