Wednesday, April 27, 2011

Sedetik Lebih

I have been very silent for the past few days if you had noticed. Hmm, it's not like I don't have anything to say. No! But it turned out that I have so many things on my mind until I decided to let everything left unsaid.


Okay, leave all the nosiness alone. I should have known how to handle things very well now. You are and adult already Amirah. Ingat, setiap masalah pasti akan ada penyelesaiannya kan? So, way to go girl!


Semalam, 26 April 2011, ulangtahun kelahiran ibunda kesayangan yang ke-51. Rindu, rindu, rindu! How I wish Malaysia and Australia is just a few steps away from each other. You nak tau tak apa yang I paling rindu sangat? I rindu nak borak-borak dengan mak, sambil baring dekat katil, biasanya lepas solat Isyak. We can talk about almost everything for hourssss. The mother-daughter bonding is just soo tight. I miss my mum. I really do.

Cinta hati dunia dan akhirat

Then tengahari tadi, I join Fathul dengan Nash lunch dekat Out For Lunch. They called me to meet them over there. Rupa-rupanya it was a belated birthday treat from Fathul to Nash. Tetiba I pun turut dibelanja sekali. Rezeki jangan ditolak orang kata.hehe. A piece of cake and a cup of latte really made my day.

Me and Mr President, Nash Abdillah, the birthday boy.
(I melaram birthday present Nash. Yellow RayBan. Elok sangatlah tu tudung merah sunglasses kuning. Funny tapi sangat cool tau. Bukan sebarang orang boleh menggayakan sunglasses warna bright cam gitu. Salute you la bro!)

Ha, I have a new favourite song that I have been listening to over and over again lately. Pagi petang siang malam semua I dengar lagu ni. I'm not really a big fan of Anuar Zain though. Ada sesetengah lagu je yang I boleh layan. But this time, I'm totally in love. Cuba dengar lagu ni, hayati lirik dia, then you will probably understand why.



**Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya**

8 comments:

aimy said...

I'm here kalau nak pendengar..:) Selamat hari lahir mak mira..:D

sherah said...

alaa kesiannye you.sabar ye syg.i tahu u rindu family u.i seruma poun rindu jugak apetah lagi you.selamatlahri utuk mak amirah. :) semoga pajang umur dimurahkan rezeki.ditempatkan dgn golongan beriman di kemudian hari. amin! dah2 tamaw sedih2 ye syg

amirah said...

aimy:

Thanks a lot dear. Now I know where to find a shoulder if need one later..=))

amirah said...

Sherah:

Awwww..what a comforting words from you. Thanks for being so understanding darling.. Really need that. Hugsss!

sue. said...

happy birthday mak...and happy birthday Nash...

amirah said...

Sue:

Thank you on behalf of both of them.. Sayang Sue!=))

SI MILLY'S said...

im also one of AZ's fan :)
paling best lagu die 'semua untukmu' !

amirah said...

Milly:

Banyak jugak lagu dia yg bagi kesan kat hati I. Apa yg sedap kat telinga memang I layan je tak kira sape pun.hehehe..=))