Monday, June 6, 2011

Morning walk by the sea side


How are you doing diary boy? Lama tak menjenguk kamu. Ntah makan ntah tidak kan.hehe. I have nothing much to tell you very lately I guess. Tapi hari ni I nak cerita pasal Wollongong Beach. Kalau datang Wollongong, tapi tak singgah beach, memang serupa macam tak datang sini tau.


Okay, semalam I dengan Aimy pergi morning walk dekat sini. Biasanya impromptu plan macam ni lah yang akan jadi fun. Beautiful sunny Sunday, clear blue sky, refreshing ocean breeze, awesome breaking waves, and friendly people all around. What more could I ask for? Simply perfect!

 
We had a really good time strolling down the beach, saying hello to everybody we meet, collecting sea shells and formed our names out of them, having a yummy breakfast at one of the restaurants near the harbour and among all, we really had heaps of fun taking millions of photos of us along the way. Girls? Lense? Posing? Ohh, we are the expert!

Bangun pagi, gosok gigi, tak mandi, baju tido. 
tiba-tiba I cakap, "Aimy, jom pegi morning walk dekat beach".
Selambe gila!



Feeling-feeling tepi pantai ehh? :p
While waiting for the hot surfers maneuvering their surfboards thru the breaking waves.


Caught in action.
This is not the first time I tell you how much I love the beach, isn't it?

Big big rock and cute cute girl.
Dah macam nak masuk gua pulak.

Sun bathing anyone?
Ape kelasss sunbathing siap pakai jumper, tracksuit semua??
Tapi sejuk gila oiii!!

Hello! I'm Amirah. You can also call me Mira.

And this is my friend Aimy.
Eh, macam dekat-dekat pulak nama kita.hehe..=))

Berlatar belakangkan atuk yang sedang tekun memancing.

Bombara seefood restaurant.
Yes, that's me without my smiles on. Umm, weird!

OUR BIG BREAKFAST!
Toasted bread, raspberry jam, butter, whipped ricotta
Hot chocolate and sinking marsmellow


So, how's the Wollongong beach? Beautiful isn't it? Datang la visit I dekat sini. This would be the first place yang I akan bawak jalan-jalan. Ohh btw, my family is coming over March next year! Tiket semua dah beli. I'm all excited!! Rasa macam nak plan itineraries siap-siap dari sekarang. Ngeee..:p

8 comments:

aimy said...

sungguh cute+poyo budak pakai jumper hitam tu.. hahahahha

sgt suka pic merenung masa depan kat restoran tu yer.. :) gaya2 model gitu...

MHazrat said...

:-)

amirah said...

aimy:

hahaha. ya, budak jumper hitam yang paling cute, sweet n semua yang elok-elok belaka.

ehem, blanja makan eh! puji melambung ni..:p

amirah said...

hazrat:

=))

suzz said...

Dari pillow talk pindah ke beach talk ke batu talk ekkk....:D

amirah said...

kak su:

hahaha..segala ceruk mana pun boleh talk-talk rasanya kak su.hehehe..:p

aimy said...

dah byk kali masak makanan sedap atau menyebabkan makanan sedap dimasak yer... kira blanja masak lah tu... :P

amirah said...

amy:

Ha'a la,thanks to you guys!! buat la deal pape lagi.. perut kami menunggu dengan gumbiranya.lalalala~~ :p