Thursday, December 29, 2011

Love is here to stay

Assalamualaikum,


Amboi lama sungguh tak report duty dekat Encik Diari. Busy tak terkata mengalahkan Datin Seri. Kadang-kadang sempat curi-curi online je. Nak duduk mengadap komputer 24jam macam dekat Wollongong memang tidak la.


What makes me so busy? I think the previous photo posted in this entry tells everything. My hectic life will at least continue until my last day in Malaysia which will be on 16th of January.


Walaupun penat asyik ke hulu ke hilir, I rasa cuti kali ni sungguh eventful. Setiap hari I keluar, pusing-pusing entah ke mana-mana, bila tengok jam, eh, tetiba dah petang. Esoknya pun macam tu jugak. Sedar tak sedar dah dekat 3 minggu I kat tanah air tercinta. How time flies~~


Whenever I am at home, I feel like not wanting to leave any more. Everything seems to be so perfect especially when I spend a little extra time with my dearest littlest sister. She could be a wee bit annoying at times, but this spoiled little brat has always be the apple of our eyes.


Hari-hari musti mau carik gadoh dengan Cheq
Eh, kitorang ada 2 bijik gigi kapak yang gedabak lah.haha.. :p


Main teka-teka benda masa bosan tunggu order dinner yang super lambat

No comments: