Monday, November 8, 2010

Strange feelings

Just a very short drop here,

I'm gonna reach KL around 9pm tomorrow. But this time I need to make my own way home from KLIA. Ohh, sungguh aneh sekali. Normally, as soon as I touch down in KL, he's the first person to welcome me, greet me with his warmest smile. But this time, he's not gonna be there. Strange! Strange!

Gonna miss this person so badly.

Okay, don't get me wrong. He's not gonna be there because he himself will be outstation for one week. Takmau kawan Perodua sebab hantar boifren saya jauh jauh!! See, I did mentioned in my previous entry on how engineers will be busy with outstations. Ha, baru je cakap sikit, buah hati sendiri dah kene hantar outstation ke luar negara. Board of Engineer marah la tu I kutuk engineer diorang.hehehe.. Ampunkan saye ye, tapi takmau kawan jugak..:(

So, esok, sampai je KLIA, I terus ambik KLIA Express ke KL Sentral. Then dah bagitau abang suruh ambik kat situ je. Pakndak pun dah offer nak ambik in case abang tak available. Kalau abang yang ambik, maknanya malam tu I tido di Kota Damansara. Tapi kalau Pakndak yang ambik, malam tu I tido di Gombak. Esoknya pulak dah mula berkumpul kat Alam Damai, Cheras. Eh, macam orang nomad pulak bawak beg besar ke hulu ke hilir nanti. Ngee~~

p/s:I can hardly say goodbye to Wollongong, but at the same time I can't wait to say hello to Malaysia. Can I have both at a time? No?

2 comments:

asfahani said...

safe flight mira!habis tu sempat ke tak jumpe am?hehehe

amirah said...

tenkiuu as!!sempat2..he's gonna be there at the wedding..ngade2 je nak die tunggu kat epot tiap2 kali blk.mmg tak dpt la.hehehe..:p