Monday, February 6, 2012

Why does my nose run?

Dear diary,


I tried very hard to focus on doing my work just now, but my running nose deprieved me from concentrating. It was so bad until I barely can sleep last night. Tiga empat kali terjaga sebab the blocked nose buat I susah nak nafas.


I know it is a common problem, but when it gets stronger, it is very annoying and requiring a lot of attentions. I took some pills to depress it for a while, but I think I don't want to get too dependent on medicines. Why?


Firstly, they are drugs which may cause side effects and somewhat addictive. Sakit sikit je makan ubat, sakit sikit je makan ubat. Manja sangat tu oii! Nanti lama-lama terlampau bergantung dengan ubat sampai badan tak dapat belajar develop antibody sendiri. No good!


Secondly, makan ubat selsema tu mengantuk yang amat la!! Selamba je tadi I belasah tido dekat ofis sebab mengantuk gila tak tahan sangat. Orang keluar masuk I buat bodo je. Pastu bangun kejap buat kerja balik pastu mengantuk balik, tido lagi. Sukati je buat ofis tu macam rumah sendiri. hakhak.


Yang paling tak bestnya, makan semua pun takde rasa. Aaaaa! As if my body knows that I am on diet at the moment, so dia saja tak bagi I enjoy the foods sangat dalam masa terdekat ni. Tapi dalam dok takde rasa tu, kalau bagi Easyway secawan totap aku habiskan. hihi. DIET LAH KONON! BOOO!! haha.


One large honey milk tea by the sea
Nothing else matters


SALAM MAULIDUR RASUL
~ perfect human, true hero, battlefield tiger and soft hearted prophet ~

No comments: