Monday, December 31, 2012

Acknowledging the sentimental value of being engaged

Assalamualaikum,


Salam hari terakhir tahun 2012 untuk semua orang. Sedar tak sedar hari ni genap setahun usia ikatan pertunangan I dengan bakal suami. I know engagement doesn't need anything special to celebrate, but it feels nice to reminisce about it and the past year and how much has happened.


Tanda ikatan. His and hers.


We were engaged in a small but meaningful ceremony on 31st of December 2011, and since then, our commitment to spend life together has been more certain. Syukur kepada Allah kami tak diuji dengan cabaran yang besar dalam tempoh 'darah manis' ni kecuali kena biasakan diri dengan hubungan jarak jauh Australia-Austria.


InsyaAllah if everything goes according to plan, kami akan diijabkabulkan dalam tempoh kurang 3 bulan dari hari ni. Apa yang pasti, fasa yang akan datang ni pasti berbeza dengan apa yang telah kami lalui sepanjang tempoh perhubungan yang menghampiri usia 10 tahun ni. Harap semua dapat doakan hanya terbaik untuk kami berdua ye. :)


Okay lah, semoga hari ni menjadi hari yang indah untuk menutup kalendar tahun 2012, and may Year 2013 be more meaningful to all of us. 


Goodbye 2012, Welcome 2013


Let's have a great kick start and I wish everybody all the best!!!


No comments: