Tuesday, March 29, 2016

Third Wedding Anniversary :: Three years down, forever to go, InsyaAllah.

Assalamualaikum, 


Guess what guys? Today is our 3rd wedding anniversary. And I only remembered it at 12 noon today. hahaha. I rasa Am pun lupa jugak. Padahal seminggu sebelum tu memang dok ingat dalam otak hari Selasa depan ni anniversary. Sekali bila sampai tarikh tu boleh pulak lupa. kehkehkeh. :p


Ish bahaya ni, baru 3 tahun pun boleh lupa ke??? Nak buat macamana, betol-betol tak ingat. Kalau tanya bila tarikh nikah, I can simply asnwer the date and time and so on. Cuma bila sampai tarikh tu boleh pulak tak perasan. huhu. Ohh well, numbers je kan anniversary semua ni. Yang penting kasih sayang tu sentiasa mekar. Kan? Kan? :p


Dua tahun sebelum ni, hidup kitorang berdua je. Pegi mana, buat apa semua berkepit berdua jeee. Tapi bila dah masuk tahun yang ke-3 ni, Alhamdulillah Allah swt hantar penyeri dalam hidup kitorang, and that makes our life becomes more meaningful. Mana tau tahun depan tambah lagi sorang penyeri pulak. Eh? :p


So to my one and only husband, thank you for being amazing all these years. You are not only my lover and my best friend, but you are now a dad to our daughter. I am very happy with you and I could see that we will be happier for the rest of our life, InsyaAllah. Happy anniversary sayang! :)


I loved you then, and I love you still.
When and where is our next overseas trip dear hubby? :p 

No comments: