Tuesday, June 26, 2012

My three year-old bowling superstar


Assalamualaikum semua,


Allow me to mumble a little bit here just to kill the time. I was so sleepy just now I almost fall asleep at work. Ke dah terlelap tapi I yang tak perasan eh? Macam tak biasa pulak terlelap seminit dua sambil mouse dekat tangan sedar-sedar je entah apa-apa number aku tekan. kihkih. Bad bad Amirah. :p


Sekarang I dah mula packing barang untuk ship balik Malaysia pertengahan July nanti. Tapi barang je yang balik dulu. Tuan punya barang balik tahun depan. InsyaAllah. This time I will send everything directly to my hometown, in Penang. Somehow I can't wait to set place at my own house. And at the same time I'm sad because finally the time has almost arrived. The time when I will leave my parents' house. For goods.


I guess that's a normal cycle that I need to go through kan? Semua orang pun kena macam tu. Sampai bila nak duduk kat celah ketiak mak bapak kan? When the time come, I need to make our own way yet still need to take care of them regardless any type of hurdles I am facing in life. :)


Eh, ngantuk-ngantuk ni layan video Adam main bowling best jugak boleh gelak sorang-sorang.hehe. Tapi ni boling kinect tu la bukan yang betol-betol tu. He's really good you know!! Spare strike semua dia dapat. Tapi masa dia baling slow, bola tu pun golek slow-slow dalam skrin tu, then I suruh dia tiup bagi laju, dia tiup!! hahaha. Sorry Adam, Aunty Miya buli you!! hahaha. :p




Okay now that I am wide awake, I shall continue with my work then. I have a long list of to-do-things, and sadly none of them is complete yet. T___T  Tepuk-tepuk pipi kembung tu bagi mata terbukak luas sikit. Dah la mata sepet, lepas tu mengantuk pulak, memang la asyik nak tertutup jekkk! haha. :p


No comments: