Saturday, May 11, 2013

The life that I am loving so much

Assalamualaikum semua,


How is your weekend doing everyone? Well, I am enjoying my own thus far sebab rasa macam berkualiti je hidup hari ni. Bangun subuh pagi tadi I kept on bugging my husband untuk teman I pegi jogging pagi-pagi ni. hahaha.  Dulu adik teman, sekarang dah kawen husband la kena teman ye dak? :p After almost half hour mumbling about how important for me to be healthy, then he finally said yes! So off we went to Vision Park to get some sweat ohh yeahh!!


Lepas jogging 3 round and lepak borak-borak sambil sejukkan badan, we came back home when the time has nearly turned 9am. Sebelum tu singgah beli nasik lemak singgit yang sedap buat alas perut. Lepas siap makan semua, he helped me to hang all the clothes while I started preparing our lunch. Aboihh siap nak kena prepare padahal masak mee goreng je ponn. Bunyi prepare lunch tu macam masak gulai ikan sebelanga je. hikhik. :p


Lepas dah siap masak, kitorang still rasa tak berapa lapar lagi, so he decided to send his car for a wash. Wahh, suamiku ini boleh tahan cerewet orangnya kalau bab-bab kereta ni. Kedai mana yang dia pegi banyak kali tu tandanya dia puas hati la dengan servis and percaya diorang untuk handle kereta. So, good job Red Car Wash Kepala Batas. We will keep coming back to you next time! :)


Lepas tu baru kitorang balik makan and rehat-rehat sambil tengok TV. Walaupun buat aktiviti yang ringkas je, I rasa hidup jadi sangat berkualiti sebab dapat spend time sama-sama doing things that we enjoy doing it. Ohh man, how I wish we will continue to have this kind of life until we grow old together. InsyaAllah.


And now my husband is sleeping soundly beside me while I am writing this, I want to thank Allah SWT for granting me with this life that I am loving so much.


Admiring the man of my life.


2 comments:

sue. said...

kakak...im so happy for u.. T_T

amirah said...

Thanks sue. Doakan the happiness will continue until forever yea? InsyaAllah your turn will come soon. :)