Monday, November 2, 2009

My 24th Birthday


Happy Birthday to me~~~
Happy Birthday to me~~~
Happy Birthday to Amirah~~~
Happy Birthday to me~~~

"Ya Allah,terima kasih di atas nikmat umur yang dipinjamkan kepadaku..
Aku sedar yang aku masih tidak cukup amanah menggunakan anugerah umur ini dengan sebaik-baiknya..
Namun,aku masih mengharapkan ihsan daripadamu..
Redhailah perjalanan hidupku..
Berikan aku peluang untuk menambah amalan hidupku sebagai bekalan untuk hari perhitungan kelak..
Panjangkan umurku Ya Allah supaya aku dapat membalas jasa kedua ibu dan bapaku..
Jika aku ditakdirkan untuk kembali kepada-Mu, matikanlah aku di dalam Iman dan Islam..
Sesungguhnya hanya kepada-Mu tempat untuk aku memohon pertolongan..
Amin..amin..Ya Rabbal Alamin.."

~Selamat ulang tahun yang ke-24~

No comments: