Tuesday, July 6, 2010

When boredom strikes

Hellooooo!!

Help!!~~ I really have no idea what I'm doing rite now. Terasa sangat lah bosan tadi. Mengantuk semua ada. Tapi takleh nak buat keja or tido. Paksa tido pun tak dapat jugak. So, when boredom struck just now, here come the results.hehehe..

Hey you!! Nak kena kidnap ke buat muka cute camtu?

Let say if you feel bored, and you have absolutely nothing/nobody with you, why not you try these games. hehe..

1) Try not to think about penguins
Benda ni sangatlah susah okay. Because by trying too much, you remember what you were trying to avoid thinking of. But if you try too little, you end up thinking about it anyway. Boleh cuba dengan menatang2 lain jugak. Takde masalah. Disebabkan I kat Aussie, I rasa penguin lah yg cute.hehe..

Nak bela sekor boleh? No? =(

2) Rate passers by
Yang ni I selalu sangat buat especially bila tengah menunggu kat airport ke mane2 ke. You can try by secretly award passers by, marks out of ten as you go along. Offering expert criticsm over their clothing, hairstyle and footwear choices. Tapi make sure you buat diam2 dalam hati lah (unsaid). Jangan pandai2 pi kritik depan muka dia. Kena tempeleng nanti jangan cari I okeh!! I takkan bertanggungjawab..:p


OMG!! That's me!! Cadangan dah makan tuan nampaknya.. T__T

3) Pretend to be a car
Ha!! yang ni macam comel gila. Nak tau camana? Make appropriate revving noises in your head as you walk along. Alaaa, yang bunyi macam kereta racing tu. Tau kan? kan? To make it more interesting, add a racing commentary as you pass strangers in the street. But mind you, I mentioned "in your head" up there. Kalau terkeluar bunyi tu kuat2, perlahan2 blah sambil buat bodo je lah kay..hehe..

Handsome nya kereta ni. Imagine that I'm in there. Cool huh!!=))

Oryte, I think that's all for now. Fikir benda mengarut macam ni pun dah dapat isi 10 minutes of my time. Yahuuuu!! Tak boring lagi dah. Suka2..lalalala~~

p/s: Obviously, these suggestions are really dumb things to do, so don't take them seriously okayyy!! Tapi kalau nak cuba pun apa salahnya. Fun what!! hehehe..=))

No comments: